Alla inlägg under mars 2010

Av Nybbe - 31 mars 2010 20:11

TipparCupen är igång!


Varje vecka när det är häftiga och bra matcher så ska vi som vill (i grunden Jag, Melissa å Astrid) tippa matcherna. Den som har rätt alltså korrekt svar får 3 poäng, den som är 2:a, alltså den som är närmast efter vinnaren 1 p och den som gissat sämst 0 p.Är det ingen som har korrekt är det den som är närmast, se ex., 1 p. Varje gång efter att vi tippat matcher så lägger jag upp en tabell, sedan när sklan slutar kan vi se vem som är vinnare och TipparKung av TC!


Ex. Jag gissar på att Barca slår Arsenal med 2-0. Melissa gissar på 2-1 till B och Astrid gissar att A vinner med 1-0. Resultatet blir 3-0 till B. Jag är närmast för har bara kvar ett mål. Melissa kommer 2:a och astrid 3:a. 


Blir det krångel och sånt så ordnar jag det. Några frågor? Tveka inte att kontakta tävlingsledningen via blogg eller via skolan! Vi börjar när jag skriver första matchen. Dock inte denna vecka!


//Sabbe

Av Nybbe - 31 mars 2010 19:49

Nu är bloggen i stort sett igång! Skriv inlägg om fotboll, dagens händelser, tippning, recensioner ALLT!


Jag tippar enligt mina kunskaper att dagens matcher, Arsenal vs Barcelona och Inter vs CSKA Moskva kommer sluta ganska jämnt. Se mina tippningar och tippa själva, vi ser vem som har rätt!!


Arsenal vs Barca


Mitt tips: 0-2 till Barca.Arsenal  kommer vara starka på Emirates Stadium men alla vet ju att Barca KAN spela fotboll på bortaplan och enligt mina förutsägelser avgör Messi och Co matchen i andra halvlek. Målskyttet ansvarar Messi för.Barca vinner med tillräckligt....


Inter vs CSKA


Mitt tips: 1-0 till Inter. Inter har imponerat stort i CL där man slagit ut fjolårsgiganterna i semifinalen, Chelsea med 3-1 totalt, men har haft det tungt nu på sistone i Serie A. Därför kan inte matchens siffror utökas än såhär. Diego Milito avgör i första halvlek med ett distinkt avslut som alla hans mål denna säsong.



Tjadå Noobs!


//Sabbe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är vår skola!

Omröstning

Vilket lag vinner Champions Leauge?
 Barcelona
 Inter
 Bayern München
 Lyon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nedräkning inför VM 2010

World Cup Accommodation

Auqa-klockan

Bordsfotboll (För dem som inte har något bätt

Arkadspel! 25 st att välja på!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards